2009年10月11日日曜日

MESSIN' AROUND @ 100 CLUB by Chi*

2週間続けて、ナイトアウト!どうした、Chi*?笑
昨日はお友達が踊ると言う事で、100Clubに行ってきました。

友達のダンスの前にライブミュージックもあって、それも楽しみました。
やっぱりライブはいいね!って楽器何か習いたい~!って思っちゃいました。
音楽、ダンス・・・すごい才能だよね。




















友達のダンスは何回か見たことあったけど、昨日もかっこよかったです。
こうして海外で、日本人が活躍しているのを見るのはすごい嬉しいです。





































What's wrong with me!? 2 nights out for 2 weeks in a row!! Last night, I went to 100 club to see my friend's dance group which was great as usual. Before seeing her dance there was live music which was also good too! It made me want to learn a instrument. I envy people who can play instruments and dance. They are really talented.

0 件のコメント: