2008年10月28日火曜日

Gallipoli (turkish restaurant) by Chi*


最近食べ物のネタが多くてすみません・・。
今日はずっとずっと気になっていたトルコ料理のお店、Gallipoliに行ってきました。バスで学校に通ってる時いつもこのお店の前を通ってたんだけど、すごいおいしそうでいつかは行こう!って決めたのです。場所はUpper Streetにあります。値段もかなりリーズナブル。なのにけっこうなボリュームです。
トルコ料理のお店に行きながら私は何故かイギリス伝統的な食べ物English Breakfastをオーダーして散々トム君にバカにされました・・笑  
これぞEnglish Breakfastです↓ ↓
これにトーストと紅茶がついてきます。こんなの毎日食べてたら太るよね~。
でもイギリスに来たら是非English Breakfast試してくださいね。

I went to Gallipoli for lunch. They have 3 different restaurants on Upper street.
I absolutely love this place, because it is a quite big portion, reasonable and tastes really good. Actually I ordered English Breakfast... Am I stupid? I thought but I wanted to eat even though my boyfriend was taking the piss out of me. If you come to England you've got to try English Breakfast!! Anyway I really recommend this turkish restaurant.

0 件のコメント: