2008年12月9日火曜日

Manchester Night by Chi*


久しぶりにドラムンイベント行ってきました。
The Warehouse Project in Manchester!
ここの会場はなんと駐車場を一時的にイベント会場にしてます。
なんともすごい発想、かっこいい。
すごいいい雰囲気でとても楽しむ事が出来ました。
中にはたくさんのグラフィティーもあり、これまた駐車場とは思えない。
いい感じにアレンジされてました。


LondonからManchester電車で約2時間の旅。
10時に到着してそのままイベントへ・・
もう年ですね、3時半頃にはくたくた、足も腰もひどい事になってました。

もう帰りたい、これ以上踊れない・・と思ってばかり 笑
でも結局元気は仲間達がいたため、5時半まで頑張りました。
自分自身にお疲れ様でした・・という感じでした。



















次の日は別グループと、お友達のgigへ!
これまたローカルなパブで行われ、そこにいた日本人の私と
ドイツ人のNilsはとてもういており変な雰囲気でした。
間違いなく敵と思われていたに違いない・・・

















I went to Manchester to have fun last weekend.
I went to The Warehouse Project in Manchester.
It was a Drum and Bass event which was absolutely fantastic!
The venue was an indoor car park, rebuilt into an event space which was really cool.

I travelled from London to Manchester by train.
Straight after I went to the event and kept dancing until my body was tired
which happened quite quickly.. I thought "I'm getting old..."
I mean yes It's true but I thought I could dance more.

Next day Matty and Nils came to Manchester and we all went to Si's gig
which was also great! I really enjoyed the gig and atmosphere in the local pub.

0 件のコメント: