2009年3月31日火曜日

bikram yoga SOHO by Chi*

今日はbikram yoga SOHOへ行ってきました。
以前のBLOGで紹介したStudioとは違う場所でOxford circusの中心に近く、
私の学校からもすごく近いのでこっちで続ける事にしました。



















こちらのStudioはとても綺麗で、更衣室のロッカーにも鍵がちゃんとついていて
(以前のところはなかった)スタッフもフレンドリー、先生も細かくポーズを指導
してくれました。今日もめっちゃ汗かきました~

10日間行きたい放題で20ポンドというキャンペーン今やってます。
これはかなりお得です。ドロップインだと15ポンドなので続けて行けそうなら
絶対にお勧めです!!

I went to bikram yoga SOHO today. I wrote about bikram yoga in the BLOG
before but it's a different studio which is in central London; the nearest tube stations are Great Portland street and Oxford circus. It's very close to my college as well so I've decided to go there.

Compared to the other studio: it is a clean and modern building, and has
friendly staff, many lockers with keys, chill-out room with comfortably sofa etc.

There is currently a 20-pound unlimited 10-day trial available. If you have free time I highly recommend this offer otherwise you will have to pay 15 pounds for dropping in.

2 件のコメント:

OKU さんのコメント...

すごくおしゃれだし、なんかいい!
ヨガやりたいなぁ、私も^^

今、妊娠7か月に入ったので、運動しないといけないんだけど。。。

Chi* さんのコメント...

ヨガいいよ~
1時間半ありえないほど汗かいてます・・。
妊娠7ヶ月だとけっこうおなか大きいよね?きっと日本は天気もいいだろうし、公園とか桜でも見ながら散歩したいな!