2010年6月20日日曜日

Wedding by Chi*

先日、同僚の結婚式にwitnessとして出席しました。
witnessの役目は、2人が結婚する事を見届け、
証人として、 marriage certificate にサインをします。

彼女は、私の大切は同期で一緒の部署で働いてました。
同期ということもあって、何でも話せるとても大切な友人に。

結婚おめでとう!2人ともとても幸せそうで、2人が正式に
「Husband and wife」となった瞬間、嬉しく涙がでました。


























Registry Officeで式を終えて、その後はロンドンブリッジで
記念撮影!ロンドンで結婚したって感じがこれまたいい感じ。




















その後は、彼女達が予約してくれたレストランへ移動。
The Dickens Inn」というパブレストラン。
1階がパブ、2階がピザ、3階が英国料理
天気がとってもよく、私達はバルコニーで食事をして、
とても素敵な時間を過ごすことができました。

サプライズでケーキを用意をして、2人にケーキカットを
してもらいました。ケーキもすっごくおいしかった~
このケーキは、「patisserie-valerie」で購入!
ここのケーキは本当においしくて大好き~

2人共、末永くお幸せに・・・












































I attended one of my colleagues' wedding as a witness. I was so happy to be her witness. I started my job with her on the same day and worked in the same department. Since then we've become close friends. At their ceremony, the registrar said "you are now husband and wife" I was so touched and cried. I was so happy!! After the ceremony we went to Tower Bridge and took many photos. The day had lovely weather so we had really good photo opportunities at typical London sights. Then we went to The Dickens Inn pub & restaurant and had a lovely time.

0 件のコメント: