2008年12月15日月曜日

Merry Christmas! by Chi*

たくさんのサンタをTate Modernで見つけました!
どうやらインターネットで集合がかかる毎年恒例の出来事だとか。
すごい数のサンタが次々に出現して楽しかったです。

















次にSelfridgesのクリスマスディスプレイにて!































先週末から日本からお友達来てました。
とっても寒かったけどLondon観光一緒にして
楽しい時間過ごせました。
でもやっぱりお勧めは夏のLondonかな・・・笑
I found lots of Santas in Tate Modern.
Apparantely somebody made up a site which organised a meet up
at Tate Modern of people dressed in Santa costumes.
Lots of Santas from different nationalities
turned up. You wouldn't believe it. I was so excited!
More Santas in Selfridges. They were also cute!
My favourite one was Santa in the Tube.
Actually my friends from Japan are in London now.
We went sightseeing together from last friday
but the weather was not good.
I felt really sorry for them but I hope they had
had a good time here.
I highly recommend to come here during summer time.

0 件のコメント: