2010年5月24日月曜日

Sunbathing by Chi*

今日は本当に暑かった~
最高気温は、昨日に引き続き27度位だったみたい。

毎年、5月はとってもいい天気になるイギリス。
今を逃したら、いつ半袖着るの?いつ日光浴できるの?等
晴れた日には、ここぞとばかりに真夏の格好をして外へ。

私も、家にいるのはもったいと思い、公園へ行ってきました。
お友達に借りた「名づけ大百科」とお菓子とか持って、
芝生の上でゴロゴロ過しました~!本当に気持ちよかった。

周りを見渡すと、ここはビーチか?と間違えるくらい、女の子は
ビキニ姿、男の子は上半身はだかで、日光浴、バトミントン、
フリスビーを楽しんだりしてました。

私は木陰でのんびりしてましたけどね。
こっちの日差しは本当に強い!!でも日本みたいに湿気がないので
すごい気持ちいいですよ。イギリス来るなら絶対この時期がおすすめ!








































I went to the park as it was such lovely weather today. We have nice weather every year in May. You should take advantage of the good weather to go outside and wear summer clothes otherwise when would we get sun tan? Many people were wearing bikinis or taking off their t-shirt and enjoying sunbathing, reading or playing. Looking at these people, I felt I was on the beach.

0 件のコメント: